Heippa kaikille.

En ilmoita tästä teille koska tämä ei oikestaan ole niin 'tärkeää'.

Kaikki ajattelee varmaan nyt, että nyt mä lopetan, mutta ei, en lopeta .-) Ilmoitus ei koske sitä.

 

Eli siis, olen ollut viikon mökilläni jossa minulla ei ollut mahdollista pelata simssiä lainkaan. En ole myöskään lukenut osianne koska en ole ehtinyt. En ole kuitenkaan lopettanut tarinoitenne lukua .-) Luen kaikki aikanaan. Kuitenkaan tämäkään ei ollut asiani virallisesti.

En ole siis voinut pelata simssiä ja en voi nytkään... Olen toisella mökilläni viikonlopun ja netti on tappavan hidas. Olen kuitenkin huomannut viimeaikoina simssiä pelatessani, etten nauti siitä enään yhtäpaljon kun esm lopputalvella .-/ Peli intoni siis vähän lopahtelee ja sitä myötä lukuinto .-( Luen kuitenkin osanne kun saan siihen sopivaa aikaa. Oikeasti minulla on myös muuta tekemistä kuin koneella istuminen päivittäin. Eli laitan tähän tarinaan tälläisen pienen kesätauon. Kuvaan ja kirjoitan osan loppuun ja julkaisen sen tauon loputtua. Haluan nimittäin nauttia kesästä kun on paljon muuta tekemistä kun tietokone. En kuitenkaan aio unohtaa teitä siksi ajaksi vaan laitan osat järjestykseen, että vaikka 5 osaa viikonloppuna tai jne. Eli ilmoitelkaa yhä osistanne!

Siis tarina jää heti aluksi pienelle kesätaolle ja alkaa taas 5.7.