Taas uusi postaus .--P

 

 Juu eli olen tässä yrittänyt sovitella yhteen uudelleen luomisen kanssa ja aluksi se onnistuikin, mutta nyt sitten on tullut ongelmia sovittelussa... En oikein osaa sovittaa juonta jonka varaan olen kokotarinan laskenut tähän tilanteeseen .--/ Siis juonea on suunniteltu sims vihossa ja se on jo ekasta 'osasta' asti ollut mukana joten en voi sitä katkaista kokonaan... Täytyy yrittää keksiä jotain  sillä en ala kirjoitella uutta juonta tälle tarinalle .--/ Sovittelu ongelmia tulee siksi, että tämä Erikan menneisyys ja tulevat tapahtumat eivät sovi toiseen naapurustoon enkä voi Kaunialaankaan Erikaa luodan kun sieltä puuttuu juoneeen luotuja juttuja. En nyt spoilaa enempää sillä muuten menee idea jos saan tätä vanhalla juonella jatkettua .-3

 En kyllä tiedä miten jatkaa suunnittelua sillä uutta juonta en tähän tarinaan tee sillä tätä olin suunnittelut ja se oli alkanut... Hoen nyt samoja asioita, enkä tiedä miksi .--P

 Katsotaan nyt miten käy. Jos en keksi kuinka tämän sovittaa tähän niin..... se saattaa olla tarinan loppu sillä tarina on saanut jo juonellisen alun ja en voi yhtäkkiä muuttaa, että ensi osa alkaakin: Erika istui auringossa ja hänen elämänsä oli täydellistä.  Toivon, että tajuatte.

 Paha ongelma on juuri se, että Kaunialan Goottilat ovat juonessa mukana ja kun naapurusto nollaantui nollaantuivat pitkälle pelatut Goottilat jotka olin juoneen ottanut....

 Tämä postaus oli saman jauhamista ja toistan vielä, ettei minulla ole hajuakaan mitä tulee tapahtumaan .--/