En keksi mitään alkusanoja tälle postaukselle .---/

 Eli siis olen tyhmä ihminen. Aloitan LC:eitä ja teen lupauksia tarinoista, mutta en voi pitää niitä. Näin taisi käydä tälläkin kertaa. Niin reippaana lupailin jatkaa Springejä ongelmista riippumatta. Voitte syyttää ja vihata minua ihan vapaasti sen takia, että lietsoin turhaa toivoa .--/ Minulla ei ole mitään varaa itsesäälin  enkä voi valittaa, että voi harmi kuin en voi jatkaa tarinaa plaa plaa plaa... Tarina oli kyllä alussa, että olisin voinut luoda Erikan uudelleen. Minusta kuitenkin tämän tarinan kanssa on liikaa ongelmia ollut ja jos tätä olisin jatkanut ja yrittänyt juonta sovittaa niin niitä olisi tullut olemaan lisää. En voi syyttää kuin itseäni enkä odota teiltä minkäänlaista ymmärrystä. En kuitenkaan satavarmasti usko, että joku toinen tarina joka oli alussa olisi yrittänyt vielä uudelleen sillä olen nähnyt tälläisiä tilanteita. No tämä oli kuitenkin tämä eikä mikään muu.

 Voin sanoa ihan rehellisesti, että kuin asensin simssin uuteen koneeseen ja näin valmis kaunialan niin tiesin tämän olevan ohi. En tiedä mitä ajattelin, mutta varmaan yritin uskotella itselleni, että jaksan vielä aloittaa alusta. Oikeastaan se oli vain ajan pelaamista jotta mieli voisi muuttua. En nyt pidä itseäni viheliäisenä huijarina sillä hetken minä ajattelinkin luovani Erikan, mutta se oli vain hetkellinen välähdys...

 Eli kai tämä oli sitten tässä... Springit voidaan lisätä kuolleiden joukkoon kuten Wolfcastlet, Bouvierit, Emilyn tarina jne..........................

 Ei minun ole selvästikään järkeä yrittää pitää netissä mitään tarinaa sillä oikeastihan tämä loppui ihan kuten aikaisemmat lc:t. Koneeni ei ollut yhteistyö haluinen. (paitsi Emily's Life). Siis tämä on hankala selittää sillä olihan tämä tässä kohtaa omapäätökseni, mutta toisaalta koneen päätös. En osaa selittää mitä tarkoitan, mutta minähän yritin jatkaa VAIKKA Springejä ei onnistuttu siirtämään uuteen koneeseen. Ihan sama kummin päin tämän katsotte. Siis oliko tämä minun vikani mielestänne vai ei. Into minulla oli ylhäällä kun Springit olivat olemassa plaaaplaaplaa en osaa selittää.

 Voitte syyttä minua ihan vapaasti, mutta mielestäni ennen kuin syytätte minua kannataa ajatella olisitko itse tilanteessani yrittänynyt uudelleen. Tarkoitan tällä alussa olevia tarinoita. Ihan luonnollista, ettei olisi alottanut uudelleen jos tarina on juonellinen tai menossa jo 3 sukupolvessa. Joten unohtakaa tuo, miettimis kohta.

 Uutta projektia en ole aloittamassa sillä nyt se on todistettu, ettei minusta ole mihinkään. Koneeni tosin nyt olisi juuri hyvässä kunnossa, mutta ei houkuttele alkamaan väsäämään uutta juonta... Jos joskus palaankin niin jonkin sanatarkasti suunnitellun juonen kanssa.

Säästän tämän sivun ja lueskelen tarinoitanne. En poistu sims piireistä, vaikka tarina loppuukin. Voin sanoa kaiken jatkuvan kuin enne koska ainahan Springeillä on ollut osien suhteen hiljaista.

 Toivottavasti jaksoitte lukea tämän säätöä täynnä olevan sekavan viestin.

Kommentoikaa vapaasti. Ymmärrän täysin varman ärtymyksenne jonka aiheutan taas lopettamalla....

 En ilmoittele tästä ainakaan vielä tarinoihinne sillä olen nyt väsynyt ja turhautunut itseni takia...